Mitingas „mums rūpi vilniaus viešojo transporto ateitis“
 
2013 m. birželio 20 d.
 

Gerbiami miestiečiai!

Artėja liepos 1-oji, kai prasidės A.Zuoko inicijuotas Vilniaus viešojo transporto sistemos keitimas. Į gatves nebeišvažiuos privatūs mikroautobusai, bus pradėtas troleibusų naikinimas, stipriai keičiama autobusų sistema, teks važiuoti su persėdimais, todėl didės kelionės kaina.

Visi puikiai suprantame, kad Vilniaus valdžia turi rimtą priežastį taip elgtis. Toji priežastis – pinigai. Švarūs ir ekologiški troleibusai kainuoja kur kas pigiau nei tramvajus. pvz. visus esamus troleibusus važinėjančius 22-se maršrutuose pakeisti naujais lietuviškais (Amber) tereikėtų apie 200 mln. litų per kelerius metus, tuo tarpu viena tramvajaus linija kainuotų trigubai daugiau, neskaitant pačių tramvajų, kurių vieno kaina - nuo 7 mln. litų. Bet galite įsivaizduoti, kokio dydžio asmeninė nauda galima valdininkams, stumiantiems brangų ir abejotiną tramvajaus projektą.

Kol lauksime brangaus tramvajaus, „reformatoriai" sunaikins elektrinį troleibusą ir siūlys mums važinėti senais dyzeliniais autobusais, kurie stos ne visose stotelėse ir važinės daug rečiau nei troleibusai. Praskolintame mieste tokia avantiūra neišvengiamai baigsis nauju bilietų branginimu, nors ūkiškai tvarkantis su esama transporto sistema galima ne tik nedidinti, bet ir sumažinti važiavimo viešuoju transportu kainą.

Todėl tuo metu, kai Vilniaus m. savivaldybėje tikėtina bus svarstomas „reformų" ATŠAUKIMO KLAUSIMAS, esate kviečiami į visuomenininkų rengiamą mitingą Europos aikštėje

Mitingas vyks 2013 m. birželio 26 d., trečiadienį, 12-14 val. Europos aikštėje, Konstitucijos pr. 3
Nebūk abejingas – ateik ir pakviesk kitus!


Дорогие горожане!
Приглашаем Вас на митинг протеста против транспортных «реформ» мэра А.Зуокаса, в результате которых уже 1 июля на 30% будет сокращено количество курсирующих троллейбусов, Вильнюс останется без микроавтобусов, а в ближайшем будущем - и без троллейбусного сообщения. В результате множественные пересадки станут неотъемлемой частью каждого маршрута, а проезд неизбежно подорожает. Троллейбусы сознательно уничтожаются ради дорогостоящей и экономически невыгодной городу аферы, связанной с желанием градоначальника начать проект трамваев в Вильнюсе.

Митинг состоится 26 июня 2013г., в среду, с 12 до 14 ч. на площади Европы, пр. Конституции 3.

Не будьте равнодушны! Приходите и приглашайте других!

 



ROMA, ŽENEVA, BRNO, ATĖNAI, BOLONIJA, ZALCBURGAS, BERGENAS, VANKUVERIS, SAN-FRANCISKAS, KAUNAS ir šimtai kitų miestų plečia ir tobulina troleibusų sistemas, o VILNIUJE jie ... naikinami!


Vilniaus meras A. Zuokas, padedamas pavaldinių, mėgina sunaikinti ekologišką miesto transporto rūšį – troleibusus, nes jie trukdo „stumti"tramvajaus projektą.
Nuo liepos mėn. planuojama panaikinti 5, 8, 11, 13 troleibusų maršrutus, 1, 16, 19 maršrutai neteks pusės troleibusų tai reiškia, važiuos dukart rečiau. Taip pat neliks mikroautobusų ir kai kurių autobusų maršrutų. Kol lauksime ypač brangaus tramvajaus, „reformatoriai" jau oficialiai patvirtino, kad visiškai atsisako elektrinio troleibuso, nutraukia jų priežiūrą ir siūlys mums važinėti senais dyzeliniai autobusais, kurie stos ne visose stotelėse ir važinės daug rečiau nei troleibusai.

Bandoma sudaryti įspūdį, kad viskas nuspręsta, TAI NETIESA. Turime ginti ekologišką visuomeninį transportą. Todėl tuo metu, kai Vilniaus m. savivaldybėje bus svarstomas „reformų" ATŠAUKIMO KLAUSIMAS, esate kviečiami į visuomenininkų rengiamą mitingą Europos aikštėje

Kodėl abejojame nauja reforma?

- iki šiol vykdytos miesto transporto reformos baigdavosi tragiškai (elektroninio bilieto, elektroninių eismo grafikų lentelių įdiegimo fiasko, milijoninės studijos, oranžiniai dviračiai ir t.t.) Ar yra pagrindo tikėti, kad brangus ir abejotinas tramvajaus projektas bus skaidrus ir sėkmingas?

Kodėl Vilniui reikia šiuolaikinio troleibuso?
- troleibusas neteršia oro kietosiomis dalelėmis, kurios kenkia sveikatai;
- troleibusas yra pigiausia viešo transporto rūšis (kilometro savikaina, tarnavimo laikas);
- Vilnius turi vieną didžiausių troleibusų sistemų Europoje, investicijos
jos atnaujinimą nepalyginamai mažesnės nei tramvajaus diegimas;
- pažangūs pasaulio miestai plečia greitų, patogių, šiuolaikiškų troleibusų sistemas;
- šiuolaikiniai troleibusai mieste gali važiuoti tokiu pat greičiu, kaip ir kitos analogiškų
išmatavimų viešojo transporto priemonės;
- šiuolaikiniai troleibusai turi galimybę įveikti dalį trasos be kontaktinio tinklo;
- Vilniuje surenkamas troleibusas "Amber" yra patikimas ir kokybiškas, plečiant jų gamybą
galima sukurti daug darbo vietų, tuo tarpu „refomatoriai" mums siūlo pirkti iš kitų.


Prisijunkite prie JUDĖJIMO „UŽ TROLEIBUSUS VILNIUJE“
www.troleibusas.lt
www.facebook.com/TroleibusaiVilniuje

 
 
Visos temos
Kraunama...
Svarbu